• EWA FARNA

    Ewa farna najwyraźniej po incydencie z wypadkiem postanowiła się zmienić! Nowy kolor włosów i nowy styl ! raczej nikt nie spodziewał się Ewy w garniturze ! Najwyraźniej piosenkarka chcę zacząć kariere na nowo i pokazać swoją osobe z jak najleprzej strony!


    Ewa Farna powiedziała ,, Fizycznie czuje się bardzo dobrze w porównaniu z samochodem ale psychicznie będę dochodziła do pewnej równowagi'' oraz  ,,Wypiłam 4 drinki poniewa świętowałam z okazij zdania matury'' i ,, Następnego dnia wsiadłam sama do samochodu jechałam do szkoły tą samą drogą co zawsze i zasnęłam , obudziło mnie niepokojące drganie samochodu'' ze łzami piosenkarka opowiadała dalej o swoim smutnym przeżyciu , ale i tak zostawi to niezmywalną skaze na jej karierze .
  • You might also like

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

nastogwiazdy

nastogwiazdy

Archiwum bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.